KELAS E-PEMBELAJARAN (SEKOLAH RENDAH)
TARIKH : 5 FEBRUARI 2022
MASA : 0930 AM - 1030 AM
TEMPAT : PEDi OYA
Meningkatkan pengetahuan peserta melalui kelas E-pembelajaran yang diberikan.
Melatih semangat daya saing antara peserta melalui kuiz dalam talian.
Membantu peserta mengingat semula pembelajaran di sekolah melalui modul yang diajar
***************************************************************************************************************
KELAS E-PEMBELAJARAN (TADIKA)
TARIKH : 5 FEBRUARI 2022
MASA : 0830 AM - 0930 AM
TEMPAT : PEDi OYA
Meningkatkan pengetahuan peserta melalui kelas E-pembelajaran yang diberikan.
Melatih semangat daya saing antara peserta melalui kuiz dalam talian.
Membantu peserta mengingat semula pembelajaran di sekolah melalui modul yang diajar
***************************************************************************************************************
KLIK DENGAN BIJAK (BERITA PALSU)
TARIKH : 20 JANUARI 2022
MASA : 0200 PM - 0500 PM
TEMPAT : PEDi PEKAN DALAT (DALAM TALIAN)
Meningkatkan kesedaran peserta mengenai penggunaan internet dengan bijak.
Mendedahkan peserta dengan buli siber, aspirasi digital, penipuan kewangan secara dalam talian dan penyebaran berita palsu.
Melatih peserta cara mendapatkan maklumat sahih melalui laman Sebenarnya.com.my
***************************************************************************************************************
KUIZ KAHOOT BAHASA INGGERIS
TARIKH : 26 JANUARI 2022
MASA : 0200 PM - 0500 PM
TEMPAT : PEDi PEKAN DALAT (DALAM TALIAN)
- Memberi penerangan kepada peserta tentang cara menjawab kuiz secara dalam talian.
- Meningkatkan pengetahuan peserta melalui kuiz yang diberikan.
***************************************************************************************************************
KUIZ KAHOOT SEJARAH (DALAM TALIAN)
TARIKH : 13 JANUARI 2022
MASA : 0200 PM - 0500 PM
TEMPAT : PEDi PEKAN DALAT
- Memberi penerangan kepada peserta tentang cara menjawab kuiz secara dalam talian.
- Meningkatkan pengetahuan peserta melalui kuiz yang diberikan.
***************************************************************************************************************